torsdag 19 augusti 2010

Hej höst

Nu är sommaren över, det har gått för fort! Jag har haft ett bra lov med mycket läsning. Jag har glömt skriva ner vilka böcker jag har läst så blandar ihop det med vårens läsning. Jag har läst väldigt mycket bra och nästan inget dåligt.

Bäst var: Vampire Academy serien av Richelle Mead för den tog fram så mycket känslor. Den bästa vuxen boken var Den man älskar av Emily Giffin.

Sämst var: En vampyrs bekännelse av Anne Rice eftersom jag läste ungefär 10 sidor och sedan inte orkade mer. Jag får försöka med den någon annan gång.

Årets sommar bok var: Mycket mer än så och This Lullaby av Sarah Dessen för båda var lätta böcker men ändå hade något att komma med.

Bästa köpet var: Löftet av Richelle Mead och Fallen ängel av Becca Fitzpatrick eftersom jag var så otroligt lycklig över att äga dem.

Största överraskningen var: Vampire Academy serien för jag trodde inte att jag skulle gilla den men nu älskar jag den!

Bästa omläsningen var: Hungerspelen och Fatta eld av Suzanne Collins och Nattens begär av Sherrilyn Kenyon.

1 kommentar: