tisdag 31 augusti 2010

Snart kommer Revolt


Bara jag som längtar ihjäl mig efter sista delen i Hungerspelen trilogin Revolt? Trean har äntligen släppts på engelska men det kommer dröja ända tills oktober innan den kommer på svenska. Deppigt, men jag har valt att ändå inte läsa den på engelska. Om jag ska erkänna så är det ganska roligt att vänta på böcker, man får betydligt högre förväntningar och det känns mycket härligare att få den i handen efter att ha väntat så länge. Men i väntan på oktober surfar jag runt för att läsa lite engelska recensioner av boken. Vissa tyckte att den var sämre än de tidigare och vissa älskar den.
Hjälp, spänningen stiger!


The Book Cellar
Tales of a Teenager Book Lover
I swim for oceans 
Katie's book blog
Novel Novice
Book Reviews from inside an igloo

2 kommentarer:

  1. Jag håller på att läsa den nu. Riktigt, riktigt bra är den än så länge! :)

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också ihjäl mig! =D Tycker inte om att byta till engelska när jag läst de första böckerna på svenska och tvärtom om jag började läsa en serie på engelska. Så jag tänker också vänta på översättningen =)

    SvaraRadera