onsdag 25 maj 2011

Ohlala!

Jag har ju sett Jennifer Lawrence tidigare och allt. Men att nu se henne som Kattnis, brunhårig med pålbåge i handen och allt... Det är som om jag aldrig sett henne tidigare. Det här är inte alls så jag föreställt mig Katniss, men jag måste ändå säga att jag gillar henne. Hon kommer bli perfekt!

Hoppas på fler bilder snart från inspelningen. Har i övrigt inte skrivit mycket om händelserna kring Hungerspelsfilmen. Inte för att jag inte är intresserad, utan för att det händer saker hela tiden! Men de första bilderna tycker jag ändå känns stort.

Är ni nyfikna på vilka som blivit castade till de andra rollerna så kolla här. Och bilden hittade jag på Entertainment Weekly!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    jag har en tävling på min blogg och skulle bli super glad om du/ni skrev eller var med!
    tack i förhand.
    Naba(booksarelives.wordpress.com/2011/05/22/tavling/#comments)

    SvaraRadera