lördag 3 december 2011

The End - Klara

Som ni säkert har märkt har jag inte bloggat på otroligt länge. Detta är för att jag tappat intresset för att läsa och helt och hållet tappat intresset för att blogga. Därför har jag bestämt mig för att sluta att blogga på Tonårsboken. Jag måste säga att de här åren som bloggare har gett mig otroligt mycket, jag har upplevt mycket till exempel när jag och Elin proade på Bonnier Carlsen, bokmässor och andra roliga event. Därför vill jag tacka för den här tiden och önska Elin och Hanna lycka till med bloggandet!

/ Klara

6 kommentarer:

  1. Tack själv Klara för bra bloggande! :)

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt tråkigt att höra... men du får ha det så bra :)

    SvaraRadera
  3. Hur sätter man in en såndär "kod" Läser just nu, och sen en bild? :)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med den anonyme på något sätt...

    SvaraRadera