lördag 20 november 2010

Cherry on top award

Tonårsboken har fått ännu en utmärkelse. Den här gången Cherry on Top awarden som jag sett på många bloggar. Tack så jätte mycket till Matildas Läshörna, Amelie's Bokblogg och Vitgul strumpa! 

När man fått den här awarden ska man: 
Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
Kopiera awarden till din blogg.
Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämna en favoritbok per författare.
Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.

Mina favoritförfattare (hjälp!): 
Det är den värsta frågan jag vet, men jag får helt enkelt välja några.
Sonya Hartnett - Fjäril
Michelle Magorian - A little love song
John Green - Var är Alaska? 



Dessa skickar jag awarden vidare till: 
Sofis Bokblogg
Hannas Boktips
Addikoko
Bookwitch på svenska
Flaskposten

5 kommentarer:

  1. Jag läste din recension på Törst, vilket ledde till att jag nu har reserverat den på bibban och väntar med spänning på att den ska anlända. Jag litar nämligen på dig när du säger att den är bättre en Nattens hus- serien, för det verkar som om vi tyckt lika om ganska många böcker :)

    SvaraRadera