måndag 28 oktober 2013

Höstlovsläsning!

Detta lovet hoppas jag hinna med tre böcker (det blir alltså inget orealistiskt önskeinlägg i år). Vi måste sluta ses på det här sättet ska bli riktigt roligt att få läsa, det var alldeles för länge sedan som jag läste en ungdomsbok i den här stilen. Lex bok kommer jag inte att kunna läsa utan att jämföra med varenda ungodmsbok jag läst i år, men det ska bli roligt att få läsa en sådan hype. Dvärgen av Pär Lagerkvist läser jag just nu i svenskan. 

Men om det här ändå ska bli ett önskeinlägg hoppas jag hinna med Brick Lane av Monica Ali också, vi får väl se!

Min höstlovsläsning:
2011 
2012 

1 kommentar:

  1. Ååå, vad avundsjuk jag blir på att du ska läsa VMSSPDHS och Lex bok! har båda som E-böcker man går inte att läsa på min dator av nån anledning... .:P

    SvaraRadera