lördag 5 februari 2011

Vi har fått en award!


Idag tänkte jag passa på att tacka Adde's bokblogg som gett oss en Beautiful blogger award!
Här är reglerna lite annorlunda från vad de brukar vara och jag ska nu svara på några frågor.  

Ta upp närmsta bok, slå upp sidan 18 och läs rad fyra, vad står det där? 
"mot nästa drömbesatta lufttomhet", ur Aniara.  

Vad var det senaste du såg på TV?
Jag ska vara så originell nu och svara Solsidan (och ja, det är sant att jag inte tittat på TV sedan förra söndagen).  
Bortsett från datorn, vad hör du på just nu?
Jag lyssnar på albumet "Once" (från filmen "Once"), passar väldigt bra på sena kvällar.  

Vad har du på dig?
Jeans och favoritkofta  

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sarahs Nyckel, jättebra men var inte helt förtjust i slutet (kommer ett inlägg om det senare) 

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Yes.

Nu är tanken att jag ska skicka denna awarden vidare till andra bloggar. Gjorde detta bland annat här och här när vi fick andra awardar. Men den här gången tänkte jag att jag skulle ge den till ALLA ni andra ungdomar som bokbloggar. För det är kul att se att det blivit så många fler och jag hoppas att det här med bokbloggande bland ungdomar växer sig ännu större i framtiden. Alla ungdomsbokbloggare, här får ni en Beautiful blogger award från oss!


Tack Adelina!

2 kommentarer: