måndag 7 februari 2011

Frost och Feber tävling!

B. Walströms har startat en stor tävling där du kan vinna ett fett bokpaket på hela tio böcker (däribland nya "Feber"). Tävlingen går ut på att man ska skapa den bästa "Frostbloggen" eller fansiten för frostböckerna. En spännande och kreativ utmaning tycker jag, men kan själv inte delta eftersom jag just nu har på tok för mycket i skolan. Men det var väldigt många läckra böcker i den där bokhögen som jag själv skulle vilja ha i min bokhylla. Kolla här!

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte göra det där, men jag har redan en bokblogg och jag är inte så inne i Frost-böckerna. Jag bara gillar dem :) Längtar tills Feber kommer ut! :D

    SvaraRadera
  2. Ja det gäller att man verkligen brinner för Frostböckerna för att resultatet ska bli riktigt bra, och såå mycket tror jag inte heller att jag gillar dem.

    SvaraRadera