måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Magorian, M - En liten kärlekssång - 85243082Ardelius, G - Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket - 29663945
Sedan jag var liten har jag alltid fått hjärtan på mina födelsedagskort, det är förstås bättre än att få gula kycklingar som min bror alltid brukar få. Han är påskbarn och jag är nästan alla hjärtans dags barn, på tisdag fyller jag sexton! På önskelistan står Den jag var, boxen flickrumsklassiker och presentkort på bokhandel. Förra året skrev jag en lång lista på alla hjärtans dags böcker, i år är dessa tre underbara kärlekshistorier mina Alla hjärtans dag tips.
Stående i bokhyllan har jag också novellsamlingen Älskar, älskar inte som handlar om kärlek, kanske kan jag tjuvläsa en av novellerna bara för att det är alla hjärtans dag.
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

  1. Jag får också alltid hjärtan på mina födelsedagskort,och på allt annat också för den delen;)

    SvaraRadera