fredag 5 februari 2010

För Twilight nörden


Inte för att jag går in och kollar twilight skvaller varje dag men just nu har jag inte så mycket att göra. Hade planerat att se på film men pappa och min bror har ockuperat biorummet och satt på Arn, och jag orkar verkligen inte se Arn igen (men boken är bra).

Men här bjuder jag i alla fall på de bästa twilight sidorna och bloggarna, de handlar om allt mellan vampyr och varulv som har med filmerna att göra, skvaller, interljuver, foton.. ja allt möjligt.
Om ni också har tråkigt någon gång kan ni göra samma sak som jag. Ändå är jag trött på Twilight hysterin. Jag är inte heller så nöjd med slutet nu i efterhand. Ettan och tvåan gillar jag men trean och fyran skippar jag gärna, kan skriva mer om det någon annan gång.

Twilightsweden (Elin och Klaras favorit)
Two Twilights
Twilight world
Robertpattinson.se
The Twilight Sagawe
Lion And Lamb Love
Bella Edward Cullen

1 kommentar:

  1. Ser de ut som Zombies eller Vampyrer på bilden? Jag röstar för Zombies.

    SvaraRadera