onsdag 18 november 2009

Imorgon smäller det!

Jag ska se New Moon!!
Jag kör med en annan taktik detta året. Det var ett tag sedan jag läste när jag hör din röst nu, så jag ska se filmen och vänta ännu ett tag med att läsa boken för att inte jämföra filmen med boken.
Det är alldeles för lätt att man gör det och jag vet att jag kommer göra det ändå, men jag ska i alla fall försöka. Och jag ska försöka hitta bra sidor om filmen istället för dåliga.
Men innan jag säger allt detta får jag se om jag i huvudtaget kommer in!

Varför femtonårs gräns? Jag vet att det inte bara är jag som undrar, alla undrar! Och får vi något riktigt svar? Näe! Det är som om de inte vet varför de satt en femtonårs gräns men ändå envisas om att ha kvar den. Helt mysko.
Jag hoppas verkligen att Sf lättar lite på "ålders kontrollerna" För åldersgränsen gynnar dem lika lite som oss, en stor del av publiken är faktiskt under 15.

I morgon får ni i alla fall en saftig recension om den nya filmen från både mig och klara. Och dessutom någon rapport om hur det var på the twilight saga (smyg)premiären.
Jag hoppas att det blir som förra året på twilight, då hela salen skrek och applåderade så fort Edward (Robert Pattinson) uppenbarade sig. Eller skrattade åt vartenda litet skämt. Det kanske låter jobbigt men det var fruktansvärt kul.

Vi hörs i övermorgon kramar Elin.

1 kommentar:

  1. hejsan!
    måste säga hur stört avundsjuk ja e på er som fick se premiären på nattvisningen, försökte desperat få biljetter men fick inga :/
    men såg den på dan idag iaf, fredag. den va sjukt bra! och ja håller me , vi hade också en helt underbar publik, men som dessvärre innehöll majoriteten vuxna... :p :s
    den va sjukt bra iaf !
    ps, elin jag kommer verkligen hoppa på dig på spanskan för att förhöra dig ! :D
    / ebba

    SvaraRadera