tisdag 13 oktober 2009

Film tips!

Har ni sett nån film som ni absolut inte kan tröttna på?
Det har jag eller till och med 3 stycken.
Jag kan faktiskt inte säga att jag älskar en mer än en annan, för alla är verkligen jätte bra!
Och dessa speciela filmer är A walk to remember, The Notebook och Never back down.

Never back down är en våldsam film som handlar om två killar som slåss och jag tycker den är jätte bra.

A walk to remember är en väldigt sorglig film om kärlek. Den finns också i som bok den heter Undrens tid men jag tycker filmen är mycket bättre.

The Notebook är en otroligt bra film om kärlekens makt, det är också A walk to remember men på två olika sätt. Den finns också som bok och heter Jag sökte dig och fann mitt hjärta men också där tycker jag filmen är bättre.

Det är väldigt ovanligt att filmer är bättre än böcker men i detta läget är det faktiskt så. Jag kan tipsa om alla filmerna men det kanske inte är så många som gillar Never back down.


The Notebooks trailer.


A walk to remember trailer.


Never back down trailer.

Kram klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar