måndag 7 september 2009

Svårt att Släppa taget!


Elin tröttnade ju på Kate Canns nyaste bok innan hon ens hade börjat, men de gjorde inte jag!
Jag har läst 3 av Kate Canns böcker; Släppa taget, Hon släpper dig aldrig och Textlek och de är ju inte de bästa böckerna man har läst men jag tycker de var okej eller i alla fall Hon släpper dig aldrig och släppa taget. För min del var textlek alldeles för kort. Men i alla fall så släppte Elin släppa taget när hon läst cirka 100 sidor och jag gjorde ju som sagt inte de och då får man ju hoppas att ni vill veta vad jag tycker om den jag som faktiskt läste ut den.

Kelly är tillsammans med Mike de är enligt dem själva ett ganska perfekt förhållande förutom att Mike alltid försöker styra över Kelly så när hon får reda på att han ska ut och campa med sina killkompisar under sommaren så bestämmer hon sig för att åka till Grekland i tre månader med två kompisar. Så helt plötsligt dyker en bil upp med fem bekanta killar i.....

Jag tycker faktiskt att boken är ganska bra bara lite seg och så ibland. Men den är faktiskt helt olik hon släpper dig aldrig som är lite läskig tycker jag då.
Men medans Hon släpper dig aldrig är läskig så är släppa taget en väldigt lätt och glad bok om kärlek, svartsjuka, sol och bad.
Jag gillar inte alltid hennes sätt att skriva men jag vet faktiskt inte varför.
Många säger att detta är hennes bästa bok hittills men jag vet inte för jag tycker att hon släpper dig aldrig var bra för den var lite ruggig samtidigt som det fanns ljusa stunder i den.

Kramar Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar