tisdag 29 juni 2010

Eclipse Soundtrack!

Äntligen ett till Twilight Saga soundtrack! Som ni vet älskar jag Twilight soundtracken och det här verkar inte vara ett undantag. Alla grupperna har en typisk twilight stil och jag tror att detta albumet kan bli riktigt bra. Som alltid finns Muse med. Vid det här laget har jag satt en ganska stor Twilightstämpel på Muse som inte bara har haft låtar till alla Twilight filmerna utan dessutom är Meyers favoritband. Paramore, bandet som innan haft den stora röda äppel stämpeln har med avsikt försökt skaka av sig den därför tackat nej till att ha med låtar till de två sensaste filmerna. Ska i alla fall bli spännande att få höra låtarna!

1 Metric- Eclipse (All Yours)
2 MUSE- Neutron Star Collision (Love Is Forever)
The Bravery- Ours
4 Florence + The Machine- Heavy In Your Arms
5 Sia- My Love
6 Fanfarlo- Atlas
The Black Keys- Chop And Change
8 The Dead Weather- Rolling In On A Burning Tire
Beck and Bat For Lashes- Let's Get Lost
10 Vampire Weekend- Jonathan Low
11 UNKLE- With You In My Head (feat. The Black Angels)
12 Eastern Conference Champions- A Million Miles An Hour
13 Band of Horses- Life On Earth
14 Cee Lo Green- What Part of Forever
15 Howard Shore- Jacob’s Theme

1 kommentar:

  1. Jag har varit helt galen i Twilight men nu tkr jag det är lite uttjatat men det är fortfarande bra !!!! Men ända sen jag började läsa Vampire academy, house of night, vampire diaries och true blood tkr jag att twilight har blivit tråkigt det händer ju ty inget om man jämför med dom andra vampyr böckerna=)

    SvaraRadera