lördag 28 februari 2009

Spänning?


Jag har precis läst ut Skuggvarelsar av Magnus Nordin.
Det är en av hans första böcker, eller rättare sagt hans tredje bok.
Jag gillar vissa av Magnus Nordins böcker, jag kan inte säga att detta va den bästa av hans böcker men inte den sämsta heller.
Den hanlar om Daniel, Kira och Linda.
När de flyttar in nytt folk i ryssens gamla hus blir alla i Nejde nyfikna, minst sagt Daniel som har fått syn på den söta flickan som har flyttat in där, men är allt verkligen som de ska? Det börjar försvinna saker och Linda ser konstiga saker.
Är Kira verkligen den hon uppger sig att vara? Linda tror inte det, men hur ska hon få Daniel att lyssna? Jag ska inte säga mer jag vill ju inte förstöra stämmningen.
Men boken är ganska bra, spännande och lite kärlek, jag vet inte riktigt va jag ska säga ni får helt enkält läsa den själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar