onsdag 12 juni 2013

Elins sommarläsning!

Nu har det äntligen blivit dags för årets sommarläsningsinlägg, detta inlägg som jag bara får chansen att skriva en gång per år. Det är lite svårt att ta in att skolan är slut och att jag snart har all tid i världen att läsa. Under andra året på gymnasiet har det inte varit jätte lätt att hitta tid mellan alla prov och inlämningar, med det ska jag allt ta igen nu!

Som varje sommar lämnar jag ganska snabbt listan bakom mig och hittar andra böcker. Men här har jag samlat några böcker som jag absolut tänker läsa under sommaren.

Ur bokhyllan: 

Nytt:

Vad har ni tänkt läsa? 

3 kommentarer:

  1. Hoppas få tid att läsa "Vi är inte sådana som i slutet får varandra", men ska läsa en sommarkurs med mängder av litteratur (dock skönlitt.) som måste läsas. Men det känns helt ok. De flesta titlarna ligger på min TBR-hög ändå.

    SvaraRadera
  2. Jag läste just ut "Jag går dit du går" och tycker att den var helt helt fantastisk! Men nu har jag en fråga: Har den gjorts till film? Tyckte att jag läste det typ här eller nånstans men nu hittar jag inget.... så jag tänkte att du kanske vet nåt om det då du läst boken och tyckte om den! :D Men jag vet inte, jag kanske är helt ute och cyklar nu...

    SvaraRadera
  3. Den tomma stolen är inte mindre än makalös, fantastisk, ett mästerverk helt enkelt! Detsamma gäller för Vi är inte sådana som i slutet får varandra. Jag har varit nyfiken på Amerikanska gudar hur länge som helst, ska bli kul att läsa din recension! :)

    SvaraRadera