söndag 14 juni 2009

Mina två favoritbloggar

För några veckorsedan skickade jag iväg två mejl till mina två favorit bloggar:
Bokfreak och Ungbloggen.
Eftersom båda bloggarna har gett mig inspiration och boktips under en lång tid tänkte jag att jag kunde skicka iväg ett mejl för att. ja, för att säga hur mycket jag uppskattar deras bloggar och bloggande.
Det var verkligen kul att få svar tillbaka. Båda skrev att de var jätte glada över höra allt beröm jag gett.
Själv blev jag super glad över att få svar och få se hur glada hur de blev över mitt mejl.
Något av det roligaste är faktiskt att göra någon glad.
Prova det någon gång ;).

En författare, en blogg, en kompis, en förälder... Ja, till och med en lärare för de känner sig nog inte uppskattade särskilt ofta när alla elever snackar skit bakom ryggen på dem.
Nu ska jag sola och nu ska jag bada!!
// Tjejen i spanien :P