torsdag 21 juli 2011

Resten får du ta reda på själv


Förra hösten skrev jag att jag tänkte läsa YA-boken Before i fall. Men efter att ha surfat på internet och läst om den fick jag intrycket av att den inte alls var så bra som jag först hade trott. Det slutade med att jag inte köpte den.

Nu visar det sig att den ska komma ut på svenska i februari. Titeln är så krånglig som: Resten får du ta reda på själv. Boken har fått stor uppmärksamhet och filmrättigheterna till den har sålts. Själva handlingen tycker jag ju faktiskt verkar väldigt intressant. Så jag kanske får tänka om, igen... Det ska i alla fall bli spännande att se vad jag tycker om boken efter allt detta velande.

Är det någon av er som har läst den?

5 kommentarer:

  1. Jag har inte läst den ännu, men har den hemma, så ska nog plocka upp den snart :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller faktiskt på att läsa den just nu. Har inte kommit så långt men än så länge är den bra :)

    SvaraRadera
  3. Jag har läst den! Och gillade den verkligen, blev typ kär i en kille där (om du läser förstår du :P ) Var en av de första YA jag läste på flera år (är 21) och blev helt galen fast i denna uuunderbara genre.

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst den, men jag har dock önskat mig den i födelsedagspresent då jag läst recensioner där det stod att den var bra :)

    SvaraRadera
  5. nice post dear blogger

    SvaraRadera