torsdag 22 augusti 2013

Vampire Academy, trailen!


För några dagar sedan släpptes en trailer till Vampire Academy filmen. Det jag såg motsvarade inte alls det jag hade förväntat mig. Jag måste erkänna att det är läskigt, kul och överraskande på samma gång, för jag har verkligen ingen aning om vad det här kommer att bli. Vad tycker nu om trailen? 

Det här innebär att vi inte längre behöver fråga oss när? hur? vilka? och kommer det verkligen att hända? För nu vet vi säkert att i februari nästa år har filmen äntligen premiär. Nu är det på riktigt. 

1 kommentar:

  1. Kul att det äntligen blir en film! men vilken besvikelse jag känner över castingen...Dimitri och Rose ser inte alls ut som jag hade tänkt mig, till och med den tecknade serien av bokserien har tolkat personerna bättre!

    SvaraRadera