torsdag 2 juni 2011

Hissar och Dissar i Maj!

Så här tyckte vi om maj:

Elin
Hiss: Tog tolv dagar att plöja igenom City of Bones (skriven på engelska + en massa i skolan) men det var helt klart värt det! Sjukt läcker historia, det bästa jag läst inom Dark-Romance på väldigt väldigt länge!
Diss: Förlorad ängel gjorde inget större intryck på mig. Längtade bara tills det skulle ta slut...




Klara
Hiss: När jag lät dig gå, en väldigt fin bok om kärlek som man inte får missa.
Diss: Jag saknar dig, jag saknar dig har inte kommit så långt men hitills tycker jag tyvärr att den är väldigt seg, men jag längtar efter filmen.



Hanna
Hiss: Nybörjarguide till livet eller kaosteori av Lia Hills - en väldigt bra roman som är något sorts mellanting mellan en vuxen-och ungdomsroman. Det är en bok jag kommer att minnas tack vare det poetiska språket och alla livsfrågor som tas upp och ger tankerum för egna svar. (Styckebrytning, min dator funkar inte så bra)
Diss: "The growing pants of Adrian Mole" av Sue Townsend - den är absolut inte dålig, men den lever inte alls upp till första boken om Adrian Mole.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar