måndag 6 juni 2011

En bok jag bara måste läsa!

Den vita katten är en bok som jag helt och hållet missat. Annars brukar jag ha stenkoll på utgivningarna men den här fick jag först höra om genom bokbloggarna. Kul i alla fall, sällan man får sig riktiga överraskningar.

Det som verkar vara så grymt med den här boken är att det inte känns som en typiskt tjejbok. Det går faktiskt att skiva om personer med speciella krafter utan att en kärlekshistoria ska stå i fokus. En bok som den här har jag väntat länge på. Magi, thriller och mysterier, vem kan säga nej till det liksom?

4 kommentarer:

  1. Åh läs den läs den! Den är helt fantastisk :) Jag läste precis fortsättningen Red Glove och det är en riktigt spännande och annorlunda serie.

    SvaraRadera
  2. Missa inte tävlingen på min blogg där man kan vinna just den här boken! :)

    SvaraRadera
  3. Vinn en bok! Kika in i bloggen :)

    SvaraRadera
  4. Kul att höra något positivt om den! Som sagt, den verkar grym!

    SvaraRadera