onsdag 8 juni 2011

Efterläntade trailers!

Åh, äntligen! Som jag väntat. Trailen till Jag saknar dig är äntligen här. Gör som jag och se på den tio gånger och gråt massor. Det är omöjligt att inte gråta när man väl sett filmen och förstår hur fantastisk den är. Biopremiär 19 Augusti!



En annan trailer som jag kanske inte väntat lika spänt på men ändå sett fram emot är nya Breaking Dawn. Välgjort med kanske lite väl dramatisk, det handlar om ett bröllop liksom - det svårt att inte skratta till. Men jag längtar, det erkänner jag.

3 kommentarer:

  1. Jag saknar dig verkar ju jätte bra! Jag har inte läst boken ännu, men det får man kanske ta och göra snart :)
    Jag är inget jätte stort fan av Twilight, men det känns nästan som ett måste att se filmen ^^'

    SvaraRadera
  2. Gick rysningar genom kroppen när jag såg trailern till Saknar dig <3 Så fint! :')

    SvaraRadera
  3. vilka otroligt fina trailers! längtar!<3

    SvaraRadera