fredag 10 juni 2011

Helgens projekt!


Ni skulle se röran i mitt rum just nu. Böcker överallt, på fönsterbrädan, skrivbordet, golvet, till och med garderoben. Ingen vacker syn! Därför ska jag nu i helgen göra om helt och sortera in alla böcker i mina nya bokhyllor. Sorteringen blir nog så här ungefär:
  • Blandat pocket och inbundet 
  • Författare bredvid varandra 
  • Stå i grupper efter genre 
  • Resten som jag själv vill, t ex favoriter för sig 
Ska försöka lägga in några bilder när allt blir färdigt!

7 kommentarer:

  1. Men nu blev ju jag avundsjuk, vill också ha så många böcker och så många bokhyllor:D Det kommer bli hur fint som helst!

    SvaraRadera
  2. Du måste lägga upp bilder när det är klart! :D eller ha en bookshelf tour :D <3

    SvaraRadera
  3. Kan du inte visa hur det blev när du är färdig? *jättenyfiken-tjej-i-stort-behov-av-att-organisera-sina-böcker-och-köpa-en-till-bokhylla-eftersom-hon-inte-får-plats-med-alla-sina-böcker-längre*

    SvaraRadera
  4. Fy vad orättvist!! Du har mer bokhylla än mig, och jag är ju ändå bibliotekarie!! *mutter*

    SvaraRadera
  5. Vad underbart det ser ut! Och jag kan inte tänka mig att böcker överallt inte är en vacker syn! ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vad underbart med så mycket böcker :D Ibland kan jag stå vid min bokhylla och bara kolla på den vackra synen ;)

    SvaraRadera
  7. Ska absolut försöka lägga upp resultatet på något sätt, antingen i bilder eller video.

    Böcker som inte får en egen plats och tvingas samla damm på golvet är ingen vacker syn. Men mina böcker = mina ögonstenar - älskar dem!

    SvaraRadera