söndag 24 april 2011

Vad kommer det här att bli?

Det ser ju inte ut som en av Katarina von Bredows sedan länge uttjatade kärleksromaner. Jag har länge varit skeptisk till hennes böcker, de var perfekt i början när jag precis upptäckt ungdomslitteraturen, men sedan... nja.
Här kan ni läsa, uttjatat.

Det här är nog det snyggaste von Bredow omslaget hittills, gillar det starkt. Enda anledningen till att jag är tveksam till även denna fina bok är handlingen, verkar vara en kopia av Tusen gånger starkare. Men vad vet jag, det kanske inte alls är så, ofta brukar baksidetexten säga väldigt lite om själva innehållet. Får helt enkelt sitta och undra till september då den kommer ut.

Nyfiken på handlingen? Ta en titt på det här!

P.S. Är fortfarande en aning svag för "Hur kär får man bli" trots all kritik.

Följ vår blogg med bloglovin

4 kommentarer:

  1. Den verkar likna tusen gånger starkare jättemycket :S

    SvaraRadera
  2. Håller med om att handlingen liknar "Tusen gånger starkare", så det tillsammans med att det är en Bredow-bok gör det inte mycket bättre, enligt mig ;)

    SvaraRadera
  3. Det låter precis som att någon skrivit om boken Tusen gånger starkare, fast med andra ord och andra namn på huvudpersonerna..

    SvaraRadera
  4. Njae, den är inte riktigt som Tusen gånger starkare men vissa likheter finns det. Tyckte den var helt klart bra men inte så bra som Bredows andra böcker. Syskonkärlek är helt klart den bästa!

    SvaraRadera