onsdag 27 april 2011

Den allra bästa nyheten!

Den här nyheten gjorde min dag, helt klart! Trist att börja skolan igen efter ett långt lov, men vetskapen om att det kommer en fortsättning på typ världens bästa varulv/varg serie gjorde allt lite lättare.

För det är faktiskt sant. Både att det kommer en sista, avslutande del i serien om Kia och Daniel (de två första slukade jag på två dar) och att det är nästan världens bästa vargserie. Bara Frost är snäppet bättre. I september finns den att köpa. Kanske lägger jag upp en recension på Blodets röst (del två) nu i dagarna för skrev nämligen aldrig en.

Om ni är nyfikna...
...kan ni läsa min eller Klaras recension på Skuggvarelser, första delen i trilogin.

3 kommentarer:

  1. Roligt! Har hittills bara läst första boken, och gillade den. Har andra boken väntandes i bokhyllan.

    SvaraRadera
  2. Jag har än så länge bara läst första boken, och gillade inte den så jättemycket. Funderar på om jag ska läsa andra också

    SvaraRadera
  3. De två första delarna är ju jättebra! Längtar till del 3!

    SvaraRadera