lördag 2 april 2011

Cirkeln - vårens hetaste boksläpp?



Cirkeln är en bok som det har skrivits väldigt mycket om den senaste tiden. Den kommer ut senare i april men jag känner redan nu att jag måste förhandstipsa er om den. Det här är en sådan bok man riktigt längtar efter att få recensera, bara recensionsdatumet stoppar en från att kasta ur sig superlativ. Boken har redan blivit såld utomlands, till bland annat England och det är nu bestämt att den dessutom ska bli film! Allt detta innan den ens kommit ut, ni kan ju tänka er. Femtonde april släpps den här i sverige, men det går redan nu att förhandsboka den på bokklubbar och internetbokhandlar. Missa inte!

Uppdatering. Det går också att läsa ett smakprov av Cirkeln, det hittar ni här! 

7 kommentarer:

  1. Oj, det var värst vad det går bra för den boken redan! Själv är jag väldigt nyfiken på den.

    SvaraRadera
  2. Samma här, vill verkligen läsa den!
    Ps. Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna feber och Arvet!

    SvaraRadera
  3. Måste läsa! tror jag dör, vill ha den nu!...
    Haha överdrev lite kanske;D

    SvaraRadera
  4. Vad handlar boken om? :)

    SvaraRadera
  5. När är recensionsdatumet???

    SvaraRadera
  6. jag älskar denna bloggen haha

    SvaraRadera