fredag 15 april 2011

Isnätternas bokrelease!


Snart släpps Malin Isakssons nya bok "Isnätterna". Hon har tidigare skrivit ungdomsböckerna "Rör vid mig" och "Brännhett". I ungefär två månader har jag varit med och planerat releasefesten av "Isnätterna" och på tisdag nästa vecka äger den rum på Copacabana vid Strand i Stockholm.

Det har varit jättekul att arbeta med den här releasen. Under arbetet har vi bl.a. fått prova på Malins skrivarövningar, letat musik utifrån boken och tagit bilder utifrån boken. Jag har varit mest engagerad i bildgruppen och i veckan var vi Copacabana och tittade på bilderna vi tagit och tog beslut om bildtexterna. Jag tror att det blir en väldigt bra kväll och jag kommer definitivt berätta mer när festen har varit.

Boken är, som alla Xpublishings böcker, otroligt fin.



Boken handlar om systerskap, att växa upp och hitta sig själv. Den går snart att beställa här och recension kommer ni snart kunna läsa här på bloggen.
/Hanna


2 kommentarer:

  1. Det låter som ett roligt arbete med releasen. Jag ser fram emot festen på tisdag! Får man se era bilder då?

    SvaraRadera
  2. Ja, bilderna kommer att sitta uppe under kvällen. Vad kul att du kommer!

    SvaraRadera