måndag 18 april 2011

Påsklovs läsning



Äntligen! Första dagen på påsklovet och jag har all tid i världen att läsa. Har fått så mycket bra böcker på sistone och det var svårt att välja ut påsklovshögen. Det här är i alla fall vad jag hoppas hinna med denna veckan:

- Andens kraft av Richelle Mead
- Sanningen om Alice av Rebecca James
- Tretton skäl varför av Jay Asher
- Night World av L.J. Smith

Om jag hinner klart kanske jag tjuvstartar på City of Bones som jag velat läsa i evigheter (den känns som en framtida favorit). 

Vad ska ni läsa på påsklovet?

6 kommentarer:

  1. Jag ska börja med att avsluta Röd skymning, sen får jag se vad det blir :)

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk på er som har långa påsklov, själv har man bara två dagar ledigt :c Ska hur som helst skriva och läsa samt vara med vänner, ser framemot det!

    SvaraRadera
  3. Jag får ju inte påsklov förens på torsdag, men då hade jag tänkt börja på sista delen i Vampire Academy (Last Sacrifice) om jag inte hunnit läsa ut den innan dess ^^ Annars har jag en hel hög som bara ligger och väntar :D
    City of Bones borde du helt klart läsa, den är jätte bra!

    SvaraRadera
  4. För mig blir det nog Tankeläsaren av Kristin Cashore men kanske även lite ur City of Bones :) Ha ett bra påsklov! :)

    SvaraRadera
  5. Jag har i alla fall börjat i Andens kraft nu som jag har längtat efter sedan den kom ut:D

    SvaraRadera
  6. Amelie: Röd skymning har jag varit nyfiken på länge, ser fram emot att läsa din recension! :)

    Andréa: Oj, bara två dagar! Coolt att du skriver i alla fall ;)

    Anonym: Ååå läste precis ut femman och håller på att bli tokig, den slutar så sjukt spännande. Kan tänka mig hur bra sista kommer vara. Richelle Mead är grym!

    Recenzion: Tankeläsaren var nog bland det bästa jag läst denna månaden, älskar den helt enkelt.

    Anna: Har precis läst ut Andens kraft och den är så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Slutet väcker bara ett större begär efter nästa del! Skitbra! :)

    SvaraRadera