fredag 3 juli 2009

Tjalalalala:D
















Först kan jag ju meddela att jag köpte Kate Canns nya bok Släppa taget idag.
Plus att jag beställde Nick och Norahs oändliga låtlista och Ögat över månskäran till mig själv och syskonkärlek till lillsyrran:D Jag har ju redan läst ögat över månskäran men vill läsa den igen och tänkte att jag lika gärna kunde köpa den. :D

Och för de andra så för dom som bor i närheten av Göteborg (om man lätt kan ta sig till stan) och gärna skulle vilja vara med i en bokcirkel genom bokia så får man gärna mejla/snacka med mig om de via klarahakansson@msn.com

Och för de tredje så får ni snart en recension om Shoo len och säkert nån bok som jag läst men inte hunnit skriva om.

puss och kram(L)

P.S om några dagar åker jag till landet och blir borta några veckor så jag får se om jag kan övertala mamma och pappa så jag får ta med datorn:D

P.S igen:) Om någon läst nån av dessa böckerna elr nått så skriv gärna va du tycker om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar