fredag 10 juli 2009

Om jag stannar


När Mia råkar ut för en bilolycka dör hela hennes familj. Medans hennes kropp ligger svårt skadat på sjukhuset tvingas hennes medvete att ta ett beslut. Att stanna kvar eller gå vidare.
I tillbakablickar får vi se Mias tidigare liv. Vi får träffa pojkvännen Adam som hon älskar och hennes vän Kim som hon inte kan leva utan.
Men också hennes familj som betydde mest av allt på hela jorden.

En sorglig men också väldigt fin berättelse om kärlek till inte bara en kille utan till alla. Kärlek till sin stora passion (i det här fallet musik), kärlek till sina vänner, sin familj och till alla runt omkring en. Men också en berättelse om hur kärleken kan förändra och påverka våra liv. Mia ställs inför ett val som kanske inte alltid är så självklart.
En lättläst och fin berättelse jag gärna rekommenderar

2 kommentarer:

  1. Hello All nominering :) BTWelin denna vill jag läsa <3 massa kramar cici

    SvaraRadera
  2. Varför kommer jag in till reccentionen till denna bok när jag trycker på Deluxe-rivaler?

    SvaraRadera