torsdag 3 juni 2010

Nya Tonårsboken

Ni ska bara veta hur mycket idéer jag har för bloggen just nu. Planerar stora förändringar som ska verkställas under sommaren. För nu känns det verkligen som sommaren har börjat! Imorgon lämnas mina och Klaras betyg in, det betyder fria eftermiddagar och massor av tid till att läsa. Därför åkte jag till Bokia efter skolan och köpte tre böcker:

Under ca tre veckor i sommar kommer Tonårsboken ha sommaruppehåll. Detta för att jag inte kommer ha tillgång till internett då jag befinner mig utomlands, men jag hoppas att ni läsare fortfarande finns kvar efter sommaren. Innan jag sätter igång arbetet med "nya Tonårsboken" tar jag gärna emot åsikter från er läsare. Vad tycker ni är bra på bloggen? Vad kan bli bättre? Är det något ni inte alls gillar?
Jag måste tacka er för att ha kommit med mycket bra kritik innan som varit till stor hjälp. Men mejla eller kommentera om ni har några nya åsikter, vi behöver veta vad ni läsare tycker!

Mejl: tonarsboken@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Tycker er blogg är jättebra. Det är kul med dagens köp så att man får se vilka böcker ni lägger pengar på / Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Jag tycker det är bra variation mellan era böcker, för de passar till många!
    Det vore kul ifall ni skulle visa en lista på era favorit böcker nångång :)
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Favoritböcker skrivs upp på att-göra-listan. Vi ska dessutom försöka få in mer Fantasy i bloggen, de har varit lite fantasyfattigt på senaste tiden och jag vet att det är många som av våra läsare som gillar den genren. Men tack för att du annars tycker vi har en bra variation, vi gör vårt bästa :)

    SvaraRadera