tisdag 27 oktober 2009

Min höstlovsläsning

Den här lilla högen på fyra böcker ska jag plöja mig igenom under det återstående höstlovet. Harry potter har jag nästan läst ut och den är lika underbar som alltid. Sedan kände jag att det var dags för att läsa Michelle Magorians nya Tystnad, tagning som stått oläst i min bokhylla i nästan en hel månad men som jag är väldigt nyfiken på. Ljudet av ditt hjärta var det ett tag sedan jag läste senast men min twilight-feber börjar vakna till liv nu när premiären på New moon närmar sig. Och Magnus Nordins nya Djävulens märke käns lite så där lagom att läsa under halloween helgen.
Detta är alltså min höstlovs lista. Vad har ni planerat läsa?
Tänkte ta mig en lite närmare titt på bra halloween böcker nu vid haloween. Krypande spänning,blodiga monster och vampyrer, kyrkogårdar... Pumpor... Något borde jag hitta.

1 kommentar:

  1. Just nu läser jag Rubinröd av Linxi Glass. Sedan blir det Skuggporten av Lene Kaaberbol
    ;)

    SvaraRadera