fredag 23 oktober 2009

Galet glad!


Jag är så sjukt glad just nu! Jag och Elin har nämligen bokat biljetter till Twilight/New moon kvällen den 19/11- 20/11. :D
Klockan 21.20 är det twilight sen blir det liten paus med frågor och sådant sen vid midnatt är det NEW MOON!
Den är ju slut vid ungefär 2 kanske så jag tänker gå hem och sova direkt efter skolan så jag inte somnar under filmen, hahah. Ne så klart jag inte kommer somna men det är ju skola på fredagen så måste ju vara ut vilad till den.
Förlåt inlägget låter flum men jag är så galet glad!

// Klara

2 kommentarer:

  1. Fast du har ju lektion med mig direkt på fredag morgon så vi kan ju diskutera hemarbete och sovmorgon... Och en fin recension av filmen till mig :)

    SvaraRadera
  2. Haha tack Liv, jag kommer till dig imorgon så du får hjälpa mig med novellen! :D

    SvaraRadera