lördag 25 februari 2012

Dagens köp - Bokrean

Igår passade jag och Hanna på att gå på bokrean. Jag hade min lilla lista med fem böcker jag bestämt mig för att köpa, men när jag såg att Pocketshop hade 30% på hela sitt sortiment var inköpslistan som glömd. Ändå känner jag mig förvånansvärt måttlig. Det blev tre böcker på engelska, alla tre med riktigt fina omslag (jag har nämligen bestämt mig för att bara lägga pengar på bra och fina böcker). Jag läser - Alltså finns jag är en läsloggbok där jag tänkte anteckna vad jag läst och The chatcher in the rye har jag velat läsa i evigheter. Årets bokreatips: POCKETSHOP!

8 kommentarer:

  1. Vad fina! Hur kan jag ha missat Pocket Shop?! Hade köpt Pride and Prejudice utan att blinka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin - Tonårsboken26 februari 2012 kl. 14:29

      Det är tydligen inte REA på alla pocketshop utan bara vissa, så man får leta runt lite

      Radera
  2. Har köpt 4 böcker på Pocket Shop den här bokrean :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin - Tonårsboken26 februari 2012 kl. 14:30

      Haha grymt! Fortsätt så ;)

      Radera
  3. Det där omslaget till Catcher in the Rye är bland det absolut snyggaste jag känner till. Ah, drömskt tillstånd. :) Fina köp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin - Tonårsboken26 februari 2012 kl. 14:30

      Visst är det?! Har inte sett så många andra versioner men älskar detta så himla mycket

      Radera
  4. Mmmm, jag älskar de Harry Potter-omslagen! Så fort jag såg dem köpte jag hela serien i den versionen, trots att jag redan hade alla böcker...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elin - Tonårsboken27 februari 2012 kl. 20:14

      Haha samma här! Har alla böckerna på både svenska och engelska (inbundet originalomslag), men är så kär i dessa att jag bara måste ha dem!

      Radera