torsdag 3 december 2009

vem är dummast nu elin?

Det passar verkligen bra att jag skriver detta inlägg idag. Elin säger att hon är dum men jag måste säga att jag är ännu dummare. Jag tror inte ni kan gissa vad det är jag har gjort för det är faktiskt inget jag gör oftare.

Har ni känt att när ni läser en bok så finns det en del ni bara vill läsa med en gång? Så kände jag igår kväll. Jag låg och läste Rör vid mig! och helt plötsligt blev jag liksom lite trött på att inget speciellt hände. Jag hade tidigare läst om en sak som skulle hända så jag ville liksom komma till den delen så jag bläddrade fram i boken tills jag kom till där den saken ungefär fanns med och började läsa. Jag läste tills händelsen var över och fortsatte sedan att bläddra framåt tills de kom igen. Jag fortsatte då att läsa och vips så var boken slut. Och då hade jag läst allt de viktiga i berättelsen. När jag sedan vaknade på morgonen så tänkte jag å, nu är jag färdig med ännu en bok men så kom jag på att så var det inte alls, ne jag hade ju BARA läst det viktiga i boken. Jag måste få skratta lite åt mig själv, hahahah. Jag är lite dum. Ni kan ju bestämma själva vem som är dummast. :D

Dessutom så hämtade jag Dear John igår och satte mig och läste lite. Kom två sidor på typ 10 minuter, haha.

Säkert inget ni är intresserade av men jag är väldigt glad idag för jag fick reda på att jag skulle på idol imorgon.

Sen har våran besöks räknare börjat om på nått konstigt sätt men vi ska skaffa en ny bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar