fredag 18 september 2009

När jag mötte Charlie

Jag vet att detta är en bok blogg, men jag måste bara kolla om det är nån som har sätt L.A GIGALO? Jag älskar filmer och musik nästan lika mycket som jag älskar böcker så ibland kanske jag tipsar om en film eller låt. :D

Men men jag tänkte faktiskt tipsa om en gammal bok som heter När jag mötte Charlie av Catherine Clark som jag läste för ett halvår sedan och jag minns att jag tyckte den var jätte bra.
Så alla som gillar sådana böcker jag gillar borde läsa den.
Den handlar om Lilly Cameron som från första stund hatade Charlie Roark.
Men när Lilly krokar med sin pappas bil är hon tvungen att be Charlie om hjälp, han säger Ja men bara på ett villkor att hon låsas vara hans flickvän på ett bröllop.

Mer vill jag inte säga för då känns de som jag förstör det roliga, hahah.
Men när Elin kommer hem från Stockholm ska jag be henne hänga med mig till biblan så jag kan låna om När jag mötte Charlie.

Kramar Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar