torsdag 14 oktober 2010

Skeppet Gryningen

Efter julafton (lite tidigt att tänka på kanske) blir detta filmen man går och ser på mellandagarna och kanske lägger sina bio-presentkort på. Jag kan inte säga att jag inte väntat. Jag har väntat ihjäl mig. Narnia har varit en stor favorit sedan jag var ett litet barn. Just skeppet gryningen minns jag väldigt lite av och jag kommer nog ta och läsa om den innan jag ser filmen. Men när jag nu ser på trailen påminner den mig om den senaste Alice i underlandet filmen konstigt nog. Kolla själva. Starka färger är aldrig så jag sett Narnia och jag har varit lite besviken på de tidigare filmerna eftersom de inte matchar med mitt Narnia utan snarare förstör det. Därför läser jag nu om böckerna för att återuppliva min egen bild av Narnia (och för att kunna jämföra filmen med boken).

Lustigt att den har premiär den 25 december, kommer att boka biljetter i god tid!

1 kommentar: